det här med bio..

Efter jobbet blev det som tur var bio med mamma! mysigt som attan, såg En dag i Phuket.. kom på att Tim ville kolla på den också.. men han hatar bio så får se den med honom hemma ist (Y sry bejb :*
Menmen, att gå på bio med sin mamma kan va hur mysigt som helst men ändå hur PINSAMT som helst.. inte för att hon är min mamma utan för att hon är den som ska skratta högst och alltid skratta när ingen annan skrattar.. som tur var satt vi längst bak, jag höll dock på att dö av pinsamhet.. men jag kunde inte sluta skratta heller. Haha sjukt bra avslutning på mitt lov iaf. imorgon är det back tooooooo reality! klockan ställd på 05.50 , jag ler av lycka.. eller? nä men nu ska jag som vanligt sätta på en film som jag kan somna till. så godnatt på er fisar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0