frågor & svar

TIDSFÖRDRIV

är du kär? så in i helvete!

är du i ett förhållande? svar ja

om du är det, hur länge har ni vart tsm? om 11 dagar är det 3 månader.

5 tips att hålla ett förhållande vid liv? överraskningar, ärlighet, kärlek, komplimanger & göra roliga och nya saker ihop.

Vad gör du på fredagskvällar? spenderar tid med tim eller kompisar

Saknar du någon just nu? Ja, tim

Hur mår du idag? kämpar på.

Vad gjorde du för exakt ett år sen? kämpade med skolan

Bästa minnet från sommaren? Italien

Ser du fram emot någonting just nu? Ja. den 4 mars! och fair play

Sköter du skolan? försöker

Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

Har du fått ig på ett prov? Ja,

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 2012 har börjat bra så varför inte fortsätta så?

Vilken va den värsta tiden då? i omgångar i året 2010-2011

Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

Hur ofta gråter du? för ofta

Vad gör du när du mår dåligt? beror på

Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Tim, kompisar.

Har du varit otrogen någon gång? Nej

Har någon varit otrogen mot dig? Ja

Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag lever?

Har du lätt att få folk att skratta?dom skrattar bara för att mina skämt är så dåliga.

Cider eller öl? Cider

Har du några talanger? Jag kan prata hur länge som helst när jag är trött?

Vet du om någon är kär i dig? hoppas på att tim är kär i mig?

Hur lång är du? 166

Hur mycket väger du? vet inte. har inte vägt mig sen jag gick i 8an.. kommer INTE göra det heller.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0