fraidag

chilldag i skolan idag, det enda jobbiga var väl att göra prov.. men kändes ändå helt okej. Jag och Emma tog bussen hem till habo. Biten från bussen och hem till mig tar ungefär 10 minuter och på den stunden hann jag frysa till en istapp! det är saaatan vad kallt det är ute :o Tog iaf en lång varm dusch när jag kom hem, men inte så gött att gå in i en varm dusch helt iskall.. det brände kan jag säga! Sitter nu och väntar på att Tim ska komma. Vi ska ha en myspyskväll hemma hos mig!
jag kom på en idé idag i skolan.. min kompis Amanda gillar att få uppmärksamhet..... så jag ska lägga upp en bild på henne här varje dag och sen får hon välja den bästa och den lägger jag upp på facebook på fredagen (hon vill ha mer bilder på sin fb också.....) Haha toppen bra! Så här får ni dagens amanda! ny profilbild säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0