kass dag.

Inte bara det att det var fett jobbigt att pussa och krama Tim sista gången och säga hejdå idag.. utan min rygg håller helt klart inte längre.. nu är det inte bara ryggen utan nu sitter det även ner mot rumpan och runt svanskotan. Jobbigt att vakna och inte kunna resa sig upp, eller ens ta på sig ett par byxor!! Där har ni mina 2 problem idag..

Något positivt är att jag har sådana underbara kompisar & eftersom jag Johanna, tessan & amanda är så duktiga i skolan så behövde vi inte vara med på dom två första så vi åkte istället till stan för att ta en go fika. Dunder gött var det och det behövdes verkligen. Efter skolan så piggade Johanna , Nisse & Emil upp mig. Hade lite flummigt undertiden jag väntade på mamma. Kom hem en stund och då brast det ordentligt.. Jag gråter väldigt lätt.. men har nog aldrig gråtit så mycket som jag gråtit idag!
Andades några djupa andetag och knallade mig ner till träningsmatch mot Huskvarna, vinst med 4-2. Sen la vi 5 straffar var och dom vann vi också med 2-0 (hihi jag la en & gjorde mål.. #lite stolt)
Nu sitter jag här och äter Ben & Jerry glass, ska sätta på en liten film och försöka få tankarna på annat.. Skol SM imorgon, måste vara glad och taggad.
söta johanna & Tessan idag på fiket.
& dagens Amanda :) hon älskar fika..
& jag försökte iaf se glad ut..
Chailatte
jobbigt att inte få svara på detta, men Tim? Jag älskar dejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0