matchdag.

09.00 rullade vi mot Lidköping! ett taggat gäng var på G. Matchen blev inte riktigt som jag väntat mig.., sköt sönder bladet på uppvärmning & en tjej slog/trampa sönder klubba nr 2 i matchen. Fick låna min tränares klubba tillslut.. svårt som satan menmen.. vi låg under med 5-1 men tog igen till 8-7. Surt som satan då dom fick in några tur mål! men vi rullade runt på 2 backpar vilket alltid är kul då man får spela mycket! men förlusten satt inget fint.. men sånt är livet, bara ladda om batterierna och tänka på skolan imorgon. Rätt taggad att vi har utbyte med ishockeyn på torsdag så vi ska spela hockey!! haha jävlar vad skoj! är ju så duktig på att åka skridskor osv också.. hehe ;)
nu ska jag käka alvedon och lägga mig och sova i soffan! ensam hemma med, gott mos. puss
vill baaaaara dra dit igen, nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0