myspys!

Hemkommen efter en bra eftermiddag/kväll!! Efter badet så åkte jag lollo, hennes mamma och lillasyster till Lollos mormor, hon bjöd oss på 3 rätters! och hjälp vad gott det va!! och mätt blev jag. Tack för det har inte skrattat så mke på ett tag nu! det behövdes verkligen :)
Sen så måste jag också säga att det börjat snöa igen.. & snön som var påväg bort, redan två olyckor nu ikv. Vi var rätt nervösa i bilen hem om man säger så. Usch hatar detta! Ge mig sol och värme.
Ska rulla på en film nu sen lägga mig och sova! ha det grymt pöss
bara för att jag liknar ett trött monster och lollo ser ut som en ängel..
tänkte va duktig och ta kort på alla tre rätter.. men fick bara med efterrätten.
BRA CAJSA!
usch va mke snöö.... godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0