skor!

det är sjukt hur man kan älska skor så mycket som jag gör! skulle kunna köpa och ha som prydnad här hemma, åååh det är ju nästan hemskt, jag tycker dock det är underbart. denna gånge köpte jag skorna bara för att dom var sköna och varma och inte bara för att jag tyckte dom va snygga..

hade jag gott på snygghet denna gång så hade dom sett ut såhär..

efter att jag slutat så drog jag och johanna till stan för att köpa skorna jag ville ha och sen vidare för att kolla när storebror spelade lite skol SM ! bäckadal - JB, haha jämn match? nej bäckadal förlorade rätt stort.
Hemma nu iaf, ska strax åka igen för att träna! u n d e r b a r t ! ska upp och sova hos älskling sen efter träningen, mumms vad mysigt! nä men borde börja packa väskan och äta mat.
ha det bäst
pusss
hahahahhahahahahahhaha , hittade ännu en gammal bild!
denna är tagen när jag sitter i bilen påväg till italien!
ta mig dit igen.. NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om Tim hur du lärde känna honom och så vidare i en video?

2012-02-01 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0