Svar till Anna (anonym)

Hon vill att jag ska berätta hur jag och Tim träffades!
okej ärligt så vet jag inte riktigt hur det gick till, men vi har haft gemensamma kompisar som har pratat om honom. Kollade när han spelade innebandy en gång, men då visste han inte vem jag va. Lite senare så blev vi vänner på facebook och började prata där, jag tittade när han spelade innebandy fler gånger och vi fortsatte att prata. Från början så trodde jag inte att han var ute efter något seriöst så jag tvekade lite men vi träffades osv och jag föll pladask!! Går inte beskriva den känslan när det pirrar i hela kroppen bara någon nämner hans namn. Men jävlar vad jag är kär i den ungen alltså! Vet inte vad jag ska skriva mer än att han känns så himla rätt! & jag bara gråter av tanken att han ska åka till Thailand nu den 8 februari - 4 mars, ååååå :(
nä men hoppas du/ni fick en liten blick utav allt detta gick till, som sagt så är det lite svårt att förklara för jag inte riktigt vet hur de gick till! men ha det gött. pussss
löv dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0