The only story I want to hear is the one whit you&me in it.

Vart hemma från skolan en stund nu, städat lite på mitt rum. Men är faktiskt rätt pigg idag så jag tänkte passa på att städa det ordentligt och samtidigt lyssna på hög bra musik!!! ska iväg till affären en stund också, eftersom det är sista kvällen innan tim åker så tänkte jag leka lite gullig flickvän ikväll! mysa till det ordentligt! får väl se om jag lyckas med det! :)
& en sak jag funderade på innan.. vad är det för skillnad på längta & sakna?
Du kan längta efter att träffa en person men är det inte exakt samma sak du gör när du saknar någon?
Att sakna någon borde egentligen betyda att man förlorat någon som man aldrig har chansen att träffa igen, aldrig ha chansen att säga de där sista orden som man önskar att man hade sagt.
Att längta efter någon borde egentligen betyda att du längtar efter någon men att du snart får träffa den personen igen, att du älskar en människa så mycket så att du längtar efter att få träffa den.
Men jag kanske har fel? dom kanske betyder samma sak? vad vet jag..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0