the snow is falling.. and my smile to.

fan att det ska snöa.. FAN OCKSÅ!! :(
Hemkommen från ännu en måndag i skolan nu iaf! Fått reda på några prov, godkänd i alla! men fick bara ett D i Service och sänkte mig därmed från ett A i den kursen till ett B.. så ska göra om provet så jag ligger på ett A igen! kämpaaa! Har också det hemskt svåra branschkunskapsprovet imorgon som jag ska sätta igång att plugga på nu direkt!
Sen så är det dags att klippa mig, får se hur frisyren blir :) Sen äta lite och vid 20.00 drar jag och laget på lite bowling! myspys! efter det blir det hem och sova.
Har sovmorgon till 10.30 imon, svin fint! Har alltså ingen träning på morgonen:)
Men ska sluta tjöta nu och börja plugga.. kommer nog inte dröja länge innan jag slår ihop boken och sätter på en film istället.. men värt ett försök:) ha det bra! pusss

Kommentarer
Postat av: emmmisis

varför vadå ?:/

2012-02-27 @ 17:42:29
URL: http://eemmahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0