tjejkväll

Helt okej träning idag.. kände att jag ätit lite dåligt idag dock.. kände mig bara tom och hängig! ingen kraft alls. måste verkligen bli bättre på att äta igen. kasst av mig. menmen skit i det nu!
ska upp tidigt imorgon för att åka till gymmet med maja, inte för att köra slut på oss men att götta till kroppen lite och sen få en bra start på dagen. bättre det än att ligga hemma och kolla på 3 filmer om dagen?
Senare mot kvällen blir det matlagning och tjejkväll med mina fina tjejer M, F och Z. Hur underbart som helst! var väldigt längesen vi var nu alla 4! Efter det sover jag hos maja i två nätter och sen match på lördag. Ni anar inte hur glad jag är att komma hemifrån, att komma ut ur det här förbannade huset.
Men kommer inte blogga så mke, men gör det när jag kan!
ha det fint . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0