backpartner ♥

gör väl som zanna gjorde, ger er ett litet smakprov på hur roligt vi hade på marcus 18 års fest i fredags! 
Var bara min bejjb och Majjsan och lite andra kompisar som fattades, men hade verkligen galet kul!
Tack för det. det behövdes faktiskt.

Tränade ikväll & det känns väldigt gött att vara back on track igen! träningen var riktigt rolig faktiskt, spelade med min backpartner Maja! ååååhh innebandy! är så tagg på den sporten nu så det är sjukt, synd bara att morgonträningen imorgon är inställd, men vem tackar nej till sovmorgon till 10.30? nä inte jag iaf. Kanske ska träffa min fina vän Emilia efter skolan imorgon, vi har en del att ta igen då vi inte träffats på ett tag!
Men innan dess så måste jag sova, godnatt ♥
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0