before you start playing the game, you have to find out if it's just a game and who's in your team.

tjejer gillar pojkar som..
◊ pojkar som börjar skriva i chatten.
◊ killar som skriver långa sms om hur mycket de tkr om dig
pojkar som kramar dig bakifrån.
pojkar som tittar på dig som om du skulle vara den enda tjejen han ser.
pojkar som kysser dig om du skriker på dem.
pojkar som inte bara skriver ok, utan snarare ger ett något längre svar tillbaka.
pojkar vågar att visa känslor för dig framför andra.
pojkar som ger / lånar ut sin hoodie.
pojkar som kysser dig bara för att få dig att hålla käften.
pojkar som alltid tar din hand.
pojkar som älskar dig för vem du är!

Finns så mycket sånt här, såg detta inne på facebook idag. Det läskiga är att alla tjejer verkligen verkar hålla med om att allt sånt här funkar, frågan är bara om killarna har energin att bry sig och om dom verkligen fattar att det faktiskt är så vi känner? KILLAR!? sånna här tips på facebook.. ta vara på dom.

men jag älskar min pluttis för vad han är iaf, för han får mig att känna mig speciell & lycklig.
tim ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0