"den som inte taggar ska vi kicka i huvet"

sov hos min mysiga pojkvän inatt. Bevisade för honom igår att jag var bättre än honom på Trackmania, kung!!
Morgonträning imorse, fick egentligen inte träna.. men eftersom våra två kvällsträningar är inställda denna veckan så gjorde jag det iallafall. Gick väl sådär.. menmen! Sen vidare till skolan! ska också påpeka att jag råkat ta sönder min sko, sulan lossnade visst *uppss* haha, men gick till vaktis och fick den ihop limmad.. fick dock gå hela dagen utan skor! snyggt & kallt. Men mår fortfarande inte bra, lite feber oså.. men tvingade mig igenom denna dagen också! Är ju faktiskt ledig imorgon, så hade lite att kämpa för :)
Denna lapp hänger inne på lärarnas kontor... hahaha därför dom alltid är så glada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0