ditt hjärta, ett pussel, många bitar behövs, en gör det helt..

onsdag, sov till 14.00! hur skönt som helst att äntligen fått sova ut, dock så vaknade jag av att hunden stog och skällde... gaah. Haha nä men åt lite sen har jag bara legat framför tvn och legat på spikmattan en stund, skönt för ryggen!! Ska strax iväg för att träna en stund, sen ikväll så måste jag verkligen sätta igång att plugga och det är ett MÅSTE! ska bara få fram energin till det, men det fixar jag nog.
sitter och lyssnar musik och tänker lite.. tänker på hur gärna jag vill flytta hemifrån, vara nåt år äldre och fortfarande vara tsm med Tim och våran första lägenhet, inte behöva oroa sig för pengar och att alla mår bra. Gasch vad gött det låter.. men nu ska jag sluta drömma och börja packa väskan!
vi hörs
haha jag och tomten (felix) på julafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0