don't choose the most beutiful boy, choose the boy who makes your life most beutiful

lite dåligt med skrivande här eller vad säger ni..!
Jobbade igår 14-19, sen tog jag mig in till min älskling i stan för att sova där! & fyfan vad jag saknat honom, helt sjukt.. och nu va vi ifrån varann i 1 vecka, fatta när han snart åker till thailand i 3 veckor?!  snyft.
Nä men lite skola var det för mig idag, led mig igenom det hela med förjävla ont i både mage och rygg. Vet att det är mycket klag från min sida om min kropp.. men ärligt så vet jag inte vad som händer med den, känns som det är något som bryter ner mig och snart har jag bara huvudet kvar, om ens det! nä men jag kan ju bara hålla i mig och ta kampen så att säga. Va en sväng uppe hos mormor och morfar med och hälsade på, Farmor & anders var där också så fick skjuss utav dom hem:)
Tränat en sväng ikv, sen träning idag så jag ska strax gå och lägga mig.. ska bara läsa igenom Anatomin & Fysiologin en gång till. Längtar INTE till provet på onsdag, usch vad svårt det är! menmen nu ska jag sätta igång.
puss påå eeer
dagens vilja ha:
mer skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0