för att må bra.

Jag har ju sagt innan att jag ska sluta äta alla godsaker, förutom på lördagar.. då bara måste man få i sig något gott, det är ju lixom mänskligt! men ska försöka äta rätt mängd och bra mat.
Tränar ju tisdag, onsdag, torsdag morgon i skolan.
Tränar, måndag och onsdag kväll hemma.
Men nu ska jag inskaffa ett gymkort uppe på skolan så jag kan göra mina ryggövningar osv där.. 
Då kmr ja träna varannan tisdag & måndag eftermiddag och fredag morgon.
Sen för att träna hela kroppen och också få upp pulsen lite så har jag bestämt mig för att börja simma en gång i veckan efter skolan också, blir troligtvis torsdag.
Sen match oså på helgen..
Låter inte detta helt okej?
Det viktigaste är ju att äta mke så man orkar med allt detta. men ärligt så tror jag att jag kommer må bättre av detta själv.. är ju så slöö och slapp hela tiden. haha!
Nu ska jag puscha mig själv och försöka klara detta så länge det går.
pösssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: anna

akta så du inte sliter ut kroppen bara !

För om man inte vilar ca 2 dagar i veckan från träning slutar det med att man bryter ner musklerna istället för upp dom, och kan få skador , bli cp trött osv..

Annars låter det goodgood!

2012-01-16 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0