försov mig på sovmorgon..

haha blir så trött på mig själv ibland!! kom bara en 15 minuter försent.. men iaf :)
Hade en rätt chill dag idag, ingen lärare på engelskan så vi kollade bara film och matten inställd! åkte upp till mormor och morfar en sväng och sen ner till stan igen för att fika med emilia! vi tog oss också en tur på stan och kollade läget lite.. som vanligt så fastnade jag för ett par skor, jag la undan dom och ska åka och köpa dom imorgon! åååååååååååh, att jag aldrig kan låta bli.. men älskar man skor så gör man!
Har dock ett par skor här hemma som jag köpte för ett tag sen som jag aldrig använt! Om någon är sugen på att köpa dom så gör gärna det, dom är i storlek 37 och hur gossiga och sköna som helst, dom är från märket plexx och jag köpte dom för ca 700 kr. men ni kan få dom för 500 :) jag vill inte ha dom eftersom jag aldrig använder dom och tycker det är onödigt att dom bara står här.. dom förtjänar att användas.

hör av er om ni är sugna på att köpa dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0