fredag den 13.

hade sovmorgon en timme idag som varje fredag, idag börjar skolan nämligen 09.20! Startade med en seg svenska lektion.. läsa massa om antiken. usch! Följd av hamburgare till mat sen lite matte.. försökte fatta allt till provet, lyckades inte så bra men en del fasstnade nog.. *host* haha sen entreprenörskap, projektarbete ! men jag var den enda från våran grupp där.. men kung som jag är så gjorde jag klart allting! hem till habo och dela på en kebabrulle med fina maja och sen vidare till jobbet. Kom nyss hem och hjälp vad skönt att tvätta ansiktet och sätta på sig OnePiece, mummaa! Nu ska jag äta någonting sen kolla film som vanligt.. haha taggar match imorgon på mitt sätt! nu ringer mormor så ska prata lite med henne nu så  puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0