I believe in miracles beacuse.. you are one.

dunderkanonbra film! New Years Eve, sevärd helt klart!!
stolt svensk nu med när Sverige vann i JWM! gott snack.
Ska strax lägga mig att sova, kanske dra på en rulle att somna till!
Imorgon är det träning som står på schemat.. fortfarande halvsjuk men måste bita ihop! Match på lördag borta mot Tranemo, gott.. hinner inte träffa älskling heller innan han åker på torsdag morgon upp till Karlstad för att spela SM med smålandslaget så får se honom om ca en vecka.. det suger ju!! men det lämnar mer tid åt mina kompisar, dom betyder ju lika mycket så gött att spendera en mmaaasssaaa tid med dom nu:) får väl passa på att plugga lite och göra lite sånt tråkigt också..
menmen, ha det fint och simma lungt, puss
nyår 2011

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: Jag lipade faktiskt inte lika mycket åt "allt för min syster" men grät floder åt den ändå!

2012-01-04 @ 13:55:02
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0