i wanna take it home

Som sagt så var det KM i sporthallen idag! 3-4 där nere med majsen! finfint, sen vidare till stan med mamma och lillebröderna Calle & Gustaf. Hem till mormor för att slänga i oss lite underbar mat och sen följde hon med oss till A6 för att jag skulle köpa en tröja på Stadium och sen handla lite mat på Coop. dock så blev resan till Stadium inte så lyckad.. Gustaf försvann så vi vimsade runt på hela A6 för att leta efter skitungen, efter 20 minuter hittade vi honom inne på en leksaksaffär där vi redan kollat några gånger innan.. -.- Våra hjärtan hoppade nog ut ur våran kropp under dom 20 minuterna.. fyfan!
Hemma nu iaf, gör inte mycket.. Tänkte städa lite och fortsätta att rensa garderoben sen kanske jag tar en liten promenad eller någonting, för ikv ska jag tamefan sova som en björn!! match imorgon, borta tranemo. på kvällen kanske det blir fest med lite kompisar, annars ska jag bara sitta hemma och vänta in söndagen.. för då väntas det jobb!! menmen, ha de gött. pöss
vaackra jönköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0