innebandy

Spelat innebandy i Tranemo idag, fick med oss 3 poäng hem! Men matchen blev väl lite kaos som vanligt när vi spelar.. även om vi leder stort så ska vi alltid lyckas släppa in dom i matchen på ngt sätt.. Men vinst med 8-5 idag iaf! och jag spelade bartpartner med min bästis Maja! allt blir mycket roligare då! :)
Bara suttit hemma och kollat Gladiatorerna och lite film med familjen ikväll. Men var väldigt sugen på att dra iväg till några vänner och leva lite.. men hittade ingen energi till det, men att mysa i soffan och sakna sin pojkvän passar väl lika bra.. Ska in till stan med mamma imon på morgonen för att fixa en sak och sedan hem och jobba.. och suck vad jag känner att det inte passar mig just nu. Borde sitta hemma hela dagen imorgon och bara plugga! Menmen nu ska jag kolla något avsnitt av Gossip Girl så jag somnar gött sen. ha det prima fint, kärlek på er.
min finfina kompis emilia på våran nattpromenix för ngn dag sen
Fiffis bild från Instagram på lisa och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0