nu ligger dina kläder ute på gatan!

fredag.
Inte konstigt att jag var på sånt humör igår.. vaknade med världens huvudvärk, förkyld och ont i halsen. Stannade hemma från skolan för att förhoppningsvis bli bättre. Druckit en massa te, ätit halstabletter och ipren. Mår faktiskt lite bättre, men inte så bra som jag hoppats på..
Spelar säsongens viktigaste match imorgon och jag bara måste vara på topp. Taggat inför denna matchen hur länge som helst, och inget eller ingen ska få förstöra det för mig.
Hemmakväll med familj och massa film ikväll.
ha det toppen
dålig bild.. men är inte jag och min backpartner coola?
Juste, pratade lite i tele med zannis igår. du är bäst gummsi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0