onsdag.

hej, lite dålig uppdatering här.
Men hade lite morgonträning igår sen en skoldag, gjorde ett till matteprov.. Efter skolan åkte jag hem till mormor och morfar och mös lite och tittade lite handbolls VM. Senare på kvällen tog jag bussen upp till min söta unge och nanade där inatt! myspys. Hade lite gym imorse utan tränare så det blev inte så jobbigt.. vi var bara där en stund och gjorde lite övningar, sen blev det en lång dusch och en sväng till ICA för att köpa något att stoppa i magen. Är i skolan nu. En seg onsdag väntar... längtar tills jag slutar då jag åker till mormor och får min favvo mat! bästa kocken är hon! Sen träning ikväll.
Men ha det fint så hörs vi senare, pösss
vill åka utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0