torsdaaag!!

Träning med killarna imorse.. rätt roligt faktiskt! blir lite mer tempo osv.. dock så gjorde jag inte min bästa träning om man säger så, men det är okej om man tänker på all träningsvärk jag har och på hur mycket jag slitit resten av veckan! rätt skönt att jag inte har någon träning ikväll så jag kan lägga mer tid på att göra mig själv hel tills på lördag då Halna kommer hit för att lira lite emot oss, taggar som fan! hoppas jag får spela backpartner med Maja. Blir så mycket roligare då:)

Efter skolan imorgon så ska jag direkt till jobbet och jobba lite, känner egentligen att jag måste plugga matte.. men har nog lite extra tid till det efter. Sen ska jag försöka lägga mig i hyffsad tid imorgon så jag är laddad på lördag! Jobbar på söndag också, men får faktiskt se om jag kan byta den. Har så mycket att plugga på.. måste klara matteprovet på måndag och jag fattar ingenting av det vi håller på med. Så tråkigt är det.
Nu ska jag vila och kolla lite gossip girl, kanske köpa lite dip och morötter.. bara för att lyxa till det lite? haha ha det grymt puss!!
haha dino idag på H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0