the day you know... before aaasholemonday

det blev inte så mycket uppdatering igår tyvärr. Men ska beskriva dagen lite iaf! en krasslig Cajsa gick upp för att spela match, taggad som satan och glad som satan! spelade i första kedjan med majjsaan, gjort det i några matcher nu och vi fick åter igen berömm! Så himla roligt så det känns som att världens vänds upp och ner! men har sagt det innan och säger det igen, jag älskar innebandy! Matchen slutade tyvärr 2-4 till Vänersborg, enligt mig var det orättvist då vi kämpade och slet men turen kom inte, då istället dom hade tur på 3 av sina mål. Men sånt är livet.. Min alldeles egna älskling kom till mig igår kväll, blev en myskväll i soffan och sen sov han här. Alltid så kul att vakna upp och se honom brevid sig. Han åkte iväg innan för att kolla lite innebandy och jag skulle egentligen jobbat, men var för sjuk för det kände jag. inte kul att stå där med hosta och hes röst + lite feber.
Hoppas faktiskt jag kan ta mig till skolan imorgon (ingen såg att jag skrev det där...) eftersom att jag förhoppningsvis får reda på lite prov som jag gjort.. resultaten är ju det roligaste, haha! Sen hoppas jag att jag mår tillräckligt bra för att kunna träna på kvällen också. wihoo
nä nu ska jag kolla sista avsnittet på gossip girl säsong 4.. kollat klart på alla säsonger nu. fan ska jag göra nu då ? :(
pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0