where are you going to sleep tonight?

hallåja! sjukgymnasten för mig imorse, kändes faktiskt bra när jag gick därifrån men sen gör det alltid ont nu efter när han knäckt och grejat, men det släpper snart! fått lite nya övningar och nu ska jag tamefan kämpa med dom. Orkar inte ha ont i ryggen längre, slut med det nu!
sen en seg dag i skolan, inte mycket gjort vilket var väldigt skönt! Hem till mormor&morfar att äta som vanligt, muummss!! det är min vardag att åka upp till dom nu efter skolan. så gött.
Har städat och möblerat om hela mitt rum och är riktigt stolt över mig själv nu faktiskt! Städade istället för att plugga vilket inte var så bra kanske..? eller? haha men har hunnit plugga också! känner mig redigt grym nu alltså. Haha ne men rätt gött när man får så mycket gjort. Men ska fortsätta plugga nu!
ha det prima mega fint. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0