wherever you go alone, I will follow you

löp imorse, gick bajs.. helt åt skogen. Tog en lång dusch och en rejäl frukost med resten av dom goa innebandy brudarna! Vidare för lite skola.. redovisning , entreprenörskap & lite engelska där vi förövrigt bara glor film. Upp till mormor för att spendera lite tid med henne och min söta lillkusin Elin, bjöds också på mat somvanligt! puss på dom! Hemma i sängen nu igen.. har faktiskt ingenting jag behöver göra :) förutom att städa mitt rum och göra lite matte.. men ska jobba mke matte imorgon i skolan , sen sparar jag det till helgen så får Tim göra det. haha eller? Kan ju också droppa ner den hemma hos Maja, hon sätter sig säkert och gör lite extra matte, den sötisen är en smartis.. eller? Nä men nu sitter jag och skriver en massa skit bara, ha det gött. hörs senare
att våga vara annorlunda är vackert. lookbook.nu
hitta dessa sötingar med, kärlek vid första ögonkastet! vill ha dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0