winners never quit, because quitters never win.

Åkte till skolan 06.53 idag och kom hem 16.45.. varit en lång dag idag! Började med gym imorse och för att ta mig dit satt jag på en buss i 50 min. Men gym sen lektioner, fick reda på ett prov som jag fick VG på, alltså ett C eller B i dagens nya betyg. Sen vid 14.30 var det dags för träningslära provet! kunde ändå en hel del.. men inte så mycket så att jag ska kunna vara lugn. Vill verkligen inte få F på detta prov :( Upp till mommo&moffa & min stackars kusin som har vattkoppor.. hann tyvärr bara stanna i 10 minuter för sen kom mammsen&pappsen.
Skönt att komma hem till ett nystädat rum iallfall och att lägga sig i sängen för att koppla av en stund innan träningen ikväll, usch vad fint! men ha en bra dag så hörs vi senare. kjjaaam
gammal bild som gatan.. men bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0