you glow in my mind

hej på er, hoppas ni har fått in det nya året på rätt sätt nu!
Jag har iallafall fått in mitt år på ett bra sätt, var med Tim hela dagen igår, 1 månad idag!
Idag har jag vart i stan med maja, ätit lite god mat på jensens sen så kikat lite på stan, en tröja fick jag med hem iaf! starkt jobbat. Har också hunnit träna innebandy ikväll, woho det är ju som att jag svävar på moln!! Men icke.. jag mår bra det gör jag, men ändå inte.. börjar falla in i mitt gamla Cajsa igen, stressad och så himla yr i huvudet.. svårt att sova. jag mår bra när jag inte är ensam, men så fort jag sitter ensam på mitt rum så CABOOOOM!!! vet inte vad jag ska göra åt saken, bara hoppas jag växer ifrån det & slipper det hela året ut! Detta ska bli ett bra år, jag fyller 17! precis gått ur min första termin på gymnasiet, snart min andra. Börjar 2an.. Har världens finaste pojkvän, världens bästa vänner, har bra människor omkring mig(hoppas inte att någon idiot slinker i mellan..) Nä men det hr 2012 ska bli ett av mina bästa år! Har flera nyårslöften till mig själv.. kan dela med mig med ett par.
ha det bra.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0