dålig uppdatering.

har inte haft så mycket tid att blogga i helgen tyvärr.
I fredags hade jag en bra kväll med fina vännen maja.
I lördags hade jag en toppen dag med min pojkvän,
i söndags tränade jag ännu en gång med östra sen leka med timpen igen och sedan kolla BB finalen osv.. myspys! rätt person vann också.
Just nu sitter jag sliten som en myra i skolan och vill inget annat än att åka hem och lägga mig i sängen och aldrig mera vakna. saker och ting är så himla jobbiga och massa beslut och saker man måste tänka på och ta är inget jag har tid eller energi till.
bajs, hoppas bara allt löser sig med allting, det måste det göra. hejdå
happiness♥

Kommentarer
Postat av: emmmisis

du är grym.

2012-06-04 @ 21:33:35
URL: http://eemmahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0