F i bloggning.

som ni märker så har jag och bloggen inte vart kompisar på den närmaste tiden.. känns som jag inte har något att skriva. Sen kanske det beror på att jag är mycket hos min pojkvän och hur kul är det för er att läsa om att jag är där hela tiden..?
Kan iaf säga att jag åkte dit i tisdagskväll efter årsmötet med Fagerhult. Och jag kom hem nu och har även vart och hämtat ut lite mer p-piller idag + vart på gynundersökning.. HAHAHA vad jag garvade, pinsamt :)
Ska nu försöka komma på två kända matematiker som jag ska skriva 5 sidor om och ha muntlig redovisning imon.. herregud säger jag bara.. och om ca 1 timme måste jag dra mig mot träning. hjälp.
lite bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0