1 mars!

vår vår vår vår! underbart väder & skinnjackan är på!
Det! gjorde min hemska torsdag till en bättre torsdag.. hatar torsdagar! småmålsträning imorse och sen två sega entreprenörskaps lektioner och sedan bara en liten engelska lektion. Har varit en sväng på gymmet med maja och fiona och kom nyss ut ur duschen och jag sitter redan i pjamas.. haha underbart ju!
Tar ett djupt andetag när jag tänker på tanken att det är fredag imorgon, den 2 mars! Min 3 månaders dag med min kärlek och endast 2 dagar kvar tills jag kan pussa på honom igen!!
Ska dock jobba den dagen.. men vi kommer att träffas på kvällen! Ser också fram emot en himla fin dag/kväll med min fina vän Maja imorgon också! en tripp till stan och sen senare lite myskväll & på lördag sista hemma matchen klockan 15.00 i habo sporthall!!
Nu ska jag äta en himla massa mat så ha det grymt pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0