4 mars!!!

Hej på er.
Vilken grym dag det var igår! började med att jag och maja följde med mammsen till stan en liten sväng och efter det match, vinst med 6-0! och även jag fick bli en målskytt igår, det firade vi med lagfest på kvällen! och hjälp vilken rolig kväll, sjukt kul!!
& inte nog med det, sitter just nu i sängen och är hyffsat trött och sliten men ska strax ta och ändra på det och hoppa in i duschen för jag ska jobba vid 14.00 idag & efter det ska jag hem och mysa med Tim, min kärlek!!! som jag inte träffat på 25 dagar nu, herregud vad jag ska pussa på honom.
ha en bra söndag puss på er
inte för att jag är världens sötaste här.. men bilderna visar iaf att vi hade kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0