9 mars. fredag

Vaknade upp hos bejbii idag, tog oss vidare till skolan. En sjukt tråkig skoldag hade jag idag.. dock ett extra plus till Sanda då vi fick muffins efter maten.. det var dagens höjdpunkt.
Tog bussen tillsammans med bästis Johan och sen gick jag till mormor, ätit gott och träffat henne och morfar en stund. Hemma nu iaf.. hade tänkt att sova en stund och vila mitt dunkande huvud innan jag släpar iväg mig själv till match!! även om jag är dödstrött och hängig så är jag faktiskt sugen på att spela sista matchen för säsongen.
Men ni får ha en toppenbra fredag! puss
risig tjej.. men ni får stå ut.
ingen ork kvar, ingen lugn & ro, ingen glädje, ingen lycka..
bara dränkt i tårar
snälla, jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0