döden skiljer oss åt.

Sitter och skriver på min redovisning till muntliga nationella prov som jag har på fredag. Skriver ju om min och majas vänskap och bland annat om våran Trysil resa. Asså galet vad jag gillar dig din himla nallebjörn. När man sitter och tänker på allt såhär i efterhand, hur mycket vi upplevt tillsammans hur jävla mycket galna saker vi gjort.. hur mycket skratt vi skrattat hur mycket tårar vi gråtit och hur mycket rädsla som visats från våra ögon. det är fan S J U K T ! ingen kan nog förstå det här förutom just jag och Maja. Vi har nog upplevt nästan allt ihop!! Saknar vissa saker så sjukt mycket.. tex hur jävla dålig du är på att köra moppe, på mina galna idéer som vi alltid gjorde, på att vi var så sjukt jävla klockrena!! Att ingenting kunde stoppa oss förutom vi själva.. Att sova över varje natt, umgås hela dagarna, tröttna på varandra men att skratta åt det 5 minuter senare. Sitta och glo film och sen få ett sms och 10 minuter senare är man ute och gör världen nervös för vad vi ska hitta på.
Jag är sjukt jävla glad över att du är min bästavän Maja, helgrym är du!! Även om du har dina bitchstunder.. så kan du inte stå emot mina roliga skämt!! Vet att du sitter och tänker på mina skämt när du sitter på toa och skrattar för dig själv!
men eeeeeeeeyhh kompis!?!?! jag älskar dig.

Lycka och trygghet, min vän, min maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0