hej igen.

att inte skriva om hur man mår gör så att man mår bättre!! dagens fakta.

Haft 4 bra dagar nu och är proppad med ny energi, just nu sitter jag hos mormor och varit här sen klockan 12. nämligen klar med projektet i skolan. Satt och kollade igenom lite bilder och hittade lite från när jag var brudtärna på Peter & Evas bröllop. En stund då jag verkligen var lycklig!!


stor kan man inte säga att jag var. 6 år sedan.. 10 bast.


men rund det va jag...
& inte nog med det.. kolla in mig här.


älskade mitt lila gamla rum!

haha ärligt? glad tjej?




hahahaha

 

 


Kommentarer
Postat av: lollo

fan vad söt !!

kommer ihåg de rummet! va ju avis på ditt lila rum ^^

2012-03-14 @ 20:49:02
URL: http://pernsteiner.blogg.se/
Postat av: Josefine Forsblad- Resan genom mitt liv!

Äntligen är du tillbaka, har saknat dig för du har den bästa bloggen som finns!!!!

2012-03-14 @ 21:02:02
URL: http://josefineforsblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0