i would jump infront of a train for you.

tisdag.
Skott & pass träning imorse, alltid lika gött att kötta! Lite så min häl ser ut nu också.. köttigt!! blä. Men en rätt soft dag i skolan då vi slapp att ha matte! Vilket gjorde min dag bättre. Suttit i stan och väntat på pappa i en timme.. tessan och johanna gjorde mig sällskap en halvtimme iaf :)
Har inte så mycket att göra idag.. ska väl måla naglarna och göra lite ansiktsmask och grejer! Skolan gör mig dödstrött! Men funderar starkt på att gå ut och löpa.. bara springa och springa! Men tror inte mina fötter skulle uppskatta det men kan kanske tänka bort dom en liten stund..
Har bara gym imorgon på morgonen och sen projektarbete i stan.. kan sluta när jag vill!! Kanske åker upp en sväng till mormor & morfar och hälsar på och väntar tills älsklingen kallar på mig! ska nämligen sova hos honom imorgon. myspys.
bra bild... pappa duktig fotograf.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0