@majas place!

Haft en bra dag idag! Varit så himla glad & lycklig nästan hela dagen! Fick B på det svår branschkunskapsprovet, 2.5 poäng ifrån A..! STOLT FLICKA. Lunchade på favorit stället Jensen's med fina vänner och efter det en rolig sväng på stan! Kollade in min älskade Jofama By Kenza jacka som jag har tänkt att glida runt i snart! Har också inskaffat mig några trosor och lite smink och en t-shirt från ett av favvo märkerna tiger of sweden, var dock på rea så ett extra + till mig där! duktigt Cajsa. Vi avslutade med en fika på Adelante och nu ligger jag och maja i sängen som två döda sälar.. trötta som in i men ändå sjukt taggade för match imorgon.
vi ses 15.00 i habo sporthall, ha en bra fredagskväll! nu ska vi mysa till det med godis och filmen Jag Saknar Dig.
puss
blandade bilder.. söta som stenar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0