Anonym: Vet du någon 96a som ska gå på sandagymnasiet nästa år? Och ifall den ska gå tillexempel fotboll Handboll eller innebandy?

svar: hej på dig! Syftar du på tjejer eller killar?
Jag vet väldigt många som funderat på att börja på sanda men om dom sedan valt det vet jag inte.
Men vet en tjej som valt innebandy och det är Alex Banda, om du syftar på killar så ska min pojkvän Tim Nyander också ha innebandy där och likaså Jakob Ljungqvist, men om det är killarna du är intresserade av så kan jag nog ordna nästan alla innebandy namn med hjälp från Timpen.
Sen vet jag att Jenny Thelander ska välja sanda utan idrott, likadant Sanna Ebersson.
Tror Elin Svensson här från habo valt fotboll också..
Men jag ska inte babbla för mycket namn här när jag inte är säker på något :)
ska du börja på sanda?

Kommentarer
Postat av: sophie [FOTOGRAF]

becka ska inte gå sanda ;)

2012-05-08 @ 21:42:52
URL: http://sophiemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0