Grattis zanna! ♥

(döda mig inte för bilden...den är söt)
Grattis mitt lilla hallon, 17 stora år fyller du idag!!
Om ett år är du 18 och har förhoppningsvis skaffat körkort, då åker vi på alla dom roadtriparna som vi har pratat om! och fy vad jag längtar till det :*
Även om vi växer så betyder du exakt lika mycket för mig som du gjorde för några år sen, vill aldrig mista dig min vän! :) Är glad över att jag har dig, glad att vi är vänner och att det alltid kommer att vara så! För det är det vi lovat varann, att vara kompisar så länge vi bara kan, umgås och prata så mycket vi kan.
Älskar dig Zanna och ha en toppen födelsedag, det förtjänar du!
puss på dig din fis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0