JOSEFINE!!!! ♥

Idag har det varit Josefines dag, 17 år ! Grattis på dig lilla söta du :)
Jennifer hade bakat kärleksmums till hela klassen, dock så var det jag och mina 7 tjejer + timmy som åt upp dom, hahaha dom var så goda :)
Hemma nu iaf, packat klart väskan och lekt lite med klubba och boll. Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå eftersom ikväll åker jag och provtränar med Östra. nervös tjej, fattar inte hur jag vågar.. menmen, ikväll sover jag hos min saknade kille också. fiiint!
nu ska jag käka upp min hamburgare, pusss
bild från amandas blogg.. hihi orkar inte lägga in mina egna på datorn...

Kommentarer
Postat av: Josefine :)

Hihi, tack finaste du!:) Pusss.

2012-05-31 @ 20:38:48
URL: http://josefineforsblad.blogg.se/
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

Nu är två vinnare av dagens blogg valda, gå in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen! :D

Ha en bra fredag annars kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0