måndag.

hemma från skolan idag för att förhoppningsvis må lite bättre resten av dagarna denna veckan.
Igår var jag , tim och resten av min familj ute hos mormor och morfar på landet och åt grillat och spelade lite tennis och lite annat, väldigt mysigt måste jag säga att det var även om jag inte är så duktig på tennis..
Efter att äckliga Jennifer åkte ut Big Brother igår tänkte jag att jag kunde somna gott, men icke.. tog väldigt lång tid att somna, är väl inte van att sova i min egna säng längre.
Har iaf fått i mig lite frukost nu och hoppas på att kunna träna ikv.. är nämligen så att jag ska åka och provträna med hovslätt.. och där börjar nästa problem, beslutsångest! men det tar vi i ett annat inlägg.
ha en bra måndag, puss
pastic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0