Min helg!

Fredag:
Även ifall att min lilla älskling va trött och seg så släpade jag med honom ner till jönköpingsmarknad igen! Kollade när kompisarna Stina och Johan sprang på vattnet i en boll och försökte hitta någonstans att äta.. proppfullt överallt! så vi hamnade på pizzerian... MYSIG KVÄLL!
image description
image description
Lördag:
Vaknade upp brevid timpen, började våran morgon med att kolla på en film! Efter det släpade vi oss ner till stan för att titta efter kläder.. men fortfarande proppfullt på stan så hittade inga kläder så vi satte oss och åt på Subway istället för att senare ta bussen hem och vidare ut till mormor & morfar där min familj och kusinerna befann sig! Mormor & morfar bjöd på grillat, GOTT! tyvärr inga bilder...
Tim följde med hem och vi såg när underbara Loreen vann esc! sen somnade vi ganska snabbt..
Söndag:
Började min morgon med att småplocka lite och städa inför visningen på huset, sedan släpade jag ut tim en timme i solen och sen åkte vi ner för att kolla när lillebror lattjade lite boll! Sedan jobbade jag 14-19 och åkte in till stan direkt efter för att sova hos tim igen! Även hunnit att fira mamma lite denna dag.
Jag har haft en bra helg då jag försöker hålla humöret och orken uppe fram till sommarlovet då man laddas med ny energi.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0