möte!

vart på innebandy möte nu ikväll, pratat om kommande säsong och vad siktet är inställt på! Sagt det innan och säger det igen att jag har ingen aning om vad jag ska göra och har ingen aning om vart jag ska ta vägen... hör så mycket från alla håll! men tror jag bestämt mig för att stanna i fagerhult, kanske gör ett fel beslut? vem vet.. men jag är ung och dum så det gör ingenting.
ska strax sätta på en film och glömma bort att tänka ett tag! somnar ensam ikv.. tomt:(
men försöker nu att ladda om inför coopertestet jag har 07.45 imorgon uppe på råslätt! plågeri.. det borde vara otillåtet
Vill bara krypa ner i hans armar och somna där.. glömma alla beslut och bekymmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0