svar till hanna svensson!

Hej sötnos! kan du inte berätta lite om sanda och din innebandy? vilken linje går du? hur ofta tränar du? hur har detta året på sanda varit? ser du fram emot att dom som är yngre än dig också ska börja? ser du fram emot nästa innebandy sesong? vad vill du bli när du blir stor? osv berätta om dig själv.

svar: Hej :) Jag kan börja med att säga att jag går Handel på sanda och sanda är en jättebra skola enligt mig! skönt att kunna gå helt ofixad utan att någon bryr sig ;) I skolan har jag tränat 3 ggr i veckan nu i 1an, men nu i 2an kommer jag träna 4 ggr i veckan med skolan. Med mitt lag hemma har jag tränat 2 ggr i veckan, men nästa säsong kommer vi förhoppningsvis öka till 3 ggr i veckan :) Sen är det ju match på helgen :) Så nu har jag tränat 6 ggr i veckan inkl match och även tränat en gång i veckan själv (då jag hunnit och haft energi) så ca 7.
Nästa år kommer bli mycket hårdare i skolan och mycket mer träning så jag hoppas att jag kommer hinna och orka med allting, men jag ser fram emot det! :)
Ja jag tycker det är kul att det ska komma in 96or, lite variation är kul! & man lär sig alltid något nytt av en annan människa så det ska bli skoj :)
när jag blir stor så vill jag ha ett bra betalt jobb som jag själv tycker är kul, jag vill resa mycket och spela innebandy så länge jag bara kan.
Ja jag ser fram emot nästa säsong, jag ska försöka lägga lite mer tid och energi på innebandyn då, för i början av denna säsongen var jag helt inne i skolan och ville få en bra start där! och det är ett tips, få en bra start i skolan först så blir det lättare sen:)
hoppas du fått svar på alt, om inte så får du fråga mera :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0