here we go again.

okej ni vet antagligen anledningen till varför jag ens bloggar nu för tiden, jo för att skriva av mig. Skriva ner lite tankar och känslor istället för att hålla dom inne. Jag har svårt att prata om saker som gör mig ledsen och förvirrad eftersom jag oftast är en glad person i verkligheten, så att skriva är ett bra sätt för mig och är du inte intresserad så kan du sluta läsa NU.
Jag behöver en förändring i mitt liv, behöver någon eller något som påverkar mig positivt, som får mig att hitta tillbaka till den rätta vägen och att tänka ljust och glatt igen. vill få tillbaka min sprudlande energi.
Om jag fick önska så skulle jag vilja åka iväg, helst utomlands till ett varmt ställe med bara min mamma. Jag har aldrig känt att jag och min mamma har den där mor och dotter relationen som alla andra mina kompisar har med sina mammor. Jag vet att min mamma alltid finns här för mig no matter what och jag älskar henne för det, men skulle också vilja kunna prata om allting med henne, berätta vad som pågår i mitt liv. Men om jag ska vara ärlig så är jag rädd för det, jag är alltid rädd. 
Skulle vara så skönt att bara åka, kanske vara borta i ca 2-3 veckor bara jag och mamma, få lite egen tid, slappna av och känna lugnet. 
Jag önskar mig INGENTING annat än det just nu. om man bara hade pengarna så hade jag inte tvekat en sekund på att åka, vill verkligen! vill så mycket så att det värker och gör ont i mig. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Cajsa: Jag blir ledsen när jag läser detta, du måste prata med din mamma. Börja med att ni går på bio ihop, fikar nånstans, ta en lunch, shoppingtur, vad som helst o prata, prata, prata o då framför allt du!!! Hade du varit min dotter hade jag velat veta ALLT om dig o vad som händer i ditt liv o hur du mår!! Visa din mamma din blogg. Cajsa, du är en underbar person som många av oss älskar o bryr oss om o vill ditt bästa. Puss o kram

Svar: jag har svårt för att prata och för att öppna mig. när man haft det såhär i 17 år så är man van, detta är lixom min vardag och så jag är van vid att ha det. jag bryr mig om er också!! puss och kram
Cajsa

2012-11-24 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0